Kinderen

Is je kind ziek en ben je op zoek naar pijnverlichting of een aanvullende behandeling? In mijn praktijk in Baarn geef ik healingen aan kinderen en baby’s.

Healing voor kinderen en baby’s die ziek zijn

Healing is vaak een effectieve aanvulling op een reguliere geneeskundige behandeling die uw kind krijgt. Ook als de reguliere geneeskunde geen oplossing biedt, kan een healing een goed alternatief zijn bij de genezing van jouw kind. Kinderen die ziek zijn hebben hulp nodig. Hulp bij de pijn, hulp bij de genezing. Niet altijd is een medicijn een uitkomst, soms is er geen medicijn. Als je kind ziek is of pijn heeft is het heel frustrerend, als je niets kunt doen voor jouw kind.

Healing op afstand

Als het voor jou niet mogelijk is om naar de praktijk te komen, dan kun je kiezen voor een healing op afstand. Dit is ook mogelijk als je kind in het ziekenhuis ligt of als er een moeilijke behandeling of operatie moet worden gedaan. Als je kind veel pijn heeft of heel rusteloos of gestrest. Voor behandeling op afstand heb ik een foto van je kind nodig.

Hulp voor nieuwetijds- en hooggevoelige kinderen

Nieuwetijds- en hooggevoelige kinderen staan vaak heel erg open in hun beleving. Ze maken dingen mee, die anderen niet kunnen zien en voelen en ook niet kunnen bevestigen. Hun omgeving begrijpt ze vaak niet. Begeleiding en healing kunnen je kind goed helpen.

Vóór de eigenlijke healing hebben we een oriëntatiegesprek, waarbij je kind en één of beide ouders aanwezig zijn. Dit gesprek dient onder meer om de basis van vertrouwen en veiligheid te leggen.

Denk je aan healing voor je kind, neem dan contact op voor meer informatie of een afspraak.

Kinderen zijn puur en gevoelig. Zij voelen en zien vaak meer dan volwassenen. Belinda heeft onze dochter laten zien dat de wereld die zij ziet en ervaart niet vreemd is. En dat er meer kinderen zijn die dit ervaren. Belinda gaf ons inzicht in hoe om te gaan met ons kind en haar zo beter te kunnen begeleiden.